Kako da se registrujem?
Da bismo Vam olakšali registraciju, napravili smo jedno kratko uputstvo sa ilustracijama o tome kako možete da se registrujete na naš Web Shop. 1. Korak:Bez obzira na kojoj stranici se nalazite na našem sajtu, u gornjem desnom uglu stranice ćete videti dugme za registraciju.2. Korak:Nakon što pritisnete dugme “Registracija”, pojaviće se jedan formular za podatke. Ispunite prazna polja ili pritisnite dugme "Registruj se sa Facebook-om". Na kraju pritisnite dugme "Registracija".NAPOMENA: Sva polja označena sa * su obavezna! Obratite pažnju na izbor tipa korisnika! 3. Korak:Ako ste se uspešno registrovali dobićete aktivacionu poruku na mail adresu koju ste naveli.Da biste aktivirali svoju registraciju potrebno je da potražite aktivacioni link u poruci i kliknete na njega.
DaljeKako da se ulogujem?
Da bismo Vam olakšali prijavu, napravili smo jedno kratko uputstvo sa ilustracijama o tome kako možete da se prijavite na naš Web Shop.1. Korak:Bez obzira na kojoj stranici se nalazite na našem sajtu, u gornjem desnom uglu stranice ćete videti dugme za prijavu. 2. Korak:Nakon što pritisnete dugme “Prijava”, pojaviće se jedan formular za podatke. Ispunite prazna polja ili pritisnite dugme "Prijaviti se sa Facebook-om". Na kraju pritisnite dugme "Prijava". 3. Korak:Ako ste se uspešno prijavili, pojaviće se sledeći prozor:
DaljeKako da tražim deo?
Sastavili smo kratko uputstvo sa ilustracijama o tome kako možete tražiti deo na naš Web Shop. 1. Korak:Bez obzira na kojoj stranici se nalazite na našem sajtu, u gornjem desnom uglu stranice ćete videti polje za pretragu. Ovde upišite predmet vaše pretrage.Možete tražiti po nazivu, po šifri ili po aparatu. 2. Korak:Upišite predmet Vaše pretrage. Možete tražiti po nazivu, po šifri ili po aparatu. Počnite da kucate naziv traženog artikla i u opadajućoj listi će vam se pojavljivati dostupni artikli. 3. Korak:Ukoliko ukucate celu reč i pritisnete enter na tastaturi, izlistaće se svi artikli, koji u sebi imaju reč ukucanu u polje za pretragu. 4. Korak:Možete čak da izvršite pretragu i po PRIPADNOST-i uređaja. U ovom slučaju je potrebno da u polje "Traženi artikal" (gore u desnom uglu) upišete model aparata. 5. Korak:Pritisnite enter na tastaturi.
DaljeKako da naručim deo?
Sastavili smo Vam jedno kratko uputstvo sa ilustracijama o tome kako možete kupovati na našem Web Shop-u. 1. Korak:Ako ste izabrali artikal, ispod cene sa - ili + dugmetom možete podesiti željenu količinu.2 Korak:Pritisnite dugme "Dodaj u korpu"3 Korak:Prikazuje se prozor gde imate izbora u vezi toga da li želite da nastavite kupovinu (da naručujete još neke artikle) ili da idete u Vašu korpu. 4. Korak:Ispunite podatke za slanje.NAPOMENA: Sva polja označena sa * su obavezna! Obratite pažnju na izbor načina isporuke!5. KorakAko su sva polja ispunjena, pritisnite dugme "Naruči"6. KorakAko je Vaša narudžba uspešna, dobićete sledeću sliku:
DaljeOtvoreno radno mesto WEB ADMINISTRATOR & CALL OPERATER
Otvoren je konkurs za radno mesto WEB ADMINISTRATOR & CALL OPERATER Mesto rada: Senta Potrebne kvalifikacije: Završena srednja škola Vozačka dozvola B kategorije - nije neophodnoPoznavanje srpskog i mađarskog jezika - na nivou razgovoraPoznavanje rada na računaru - google chrome, neki od programa za preradu fotografija, Mozilla Thunderbird ( uz mogućnost napredovanja ) Profil kandidata: Dobra organizaciona sposobnostRad u timu i sposobnost za samostalan radKreativnostDobra komunikacijaSistematičnostPedantnostOdgovornostLojalnostMlađi od 30 godina Opis posla: Administracija webshop-a i facebook portalaPrijem i administracija narudžbinaObrada podatakaPriprema slikaPrijem reklamacije, otvaranje radnog nalogaKomunikacija sa klijentima putem telefona, web aplikacije ili e-mailom Šta nudimo: Stalni radni odnosRedovna i stimulativna plataMogućnost za stalno usavršavanje i napredovanjeRad u kancelariji na računaruNedeljno 40 sati radaRadno odelo (HCCP standard)Profesionalna oprema potrebna za radPutne troškoveMogućnost za rad prekovremeni radRad sa mentorimaAko ste zainteresovani za radno mesto, možete nam poslati CV (sa slikom) na mail: office@elkond.rs ili ga predati lično u prodavnici ELKOND, u Senti (adresa: Grofa Lajoša Baćanjija 54), svakog radng dana od 7:30-15:30 časova ili subotom od 08-13 časova.
DaljeKako da pošaljem upit?
Sastavili smo Vam jedno kratko uputstvo sa ilustracijama o tome kako nam možete poslati upit preko našeg Web Shop-a.1. Korak:Ukoliko artikal koji ste izabrali trenutno nemamo na lageru, imaćete opciju za slanje upita. 2. Korak:Pritisnite dugme "Zahtev za ponudu"3. Korak:Otvoriće Vam se prozor gde trebate izabrati kako želite da dobijete obaveštenje i da upišete Vaše lične podatke.4. Korak:Kad popunite sva polja pritisnite dugme "Pošalji"5. Korak:Ako je Vaš zahtev uspešno poslat, prikazaće Vam se sledeći prozor:
DaljeKako mogu da uložim reklamaciju?
Sastavili smo kratko uputstvo o tome kako možete uložiti reklamaciju za artikle kupljene preko telefona i Web Shop-a. Reklamacija kod oštećenja pošiljke Sva roba koja izlazi iz našeg magacina je uredno i propisno spakovana u odgovarajuće pakete, a paketi su obeleženi odgovarajućim nalepnicama kako bi se sa paketima dalje, u centrima kurirskih službi, pravilno rukovalo. U slučaju potrebe za reklamacijom oštećene robe koja Vam je isporučena nekom od kurirskih službi sa kojima sarađujemo- GLS, DailyExpress, molimo Vas da obratite pažnju na sledeće:Ukoliko je roba fizički oštećena, bilo bi najbolje da otvorite na licu mesta ispred kurira i uslikate ga da bismo imali dokaz o oštećenju. U slučaju da se kurir protivi navedenom, pozovite reklamaciju u centralama kurirskih službi.Nakon što utvrdite da je roba oštećena, neophodno je da Vam kurir popuni Zapisnik o oštećenju robe, jer je zapisnik jedini validan dokument prema kome možete da potražujete refundiranje novca za oštećenu robu.Ukoliko je oštećenje ustanovljeno nakon toga da je otišao kurir Vašu reklamaciju je potrebno prijaviti kurirskoj službi.Molimo Vas da odmah proverite svaki paket koji primite jer kurirske službe imaju rok za prijavljivanje oštećenja! Reklamacija kod neodgovarajućeg artikla U slučaju da Vam ne odgovara artikal koji smo Vam poslali (niste dobili što ste poručili, ne možete da ugradite, nije Vam više potreban, pogrešan deo ste poručili, itd.) slobodno možete da nam pošaljete nazad sa sledećim uslovima: ( možete pročitati ) OVDE.Ukoliko imate neko pitanje u vezi reklamacije možete nas kontaktirati: Lično u našoj prodavnici (Senta, 24400 – Grofa Lajoša Baćanjija 54)Telefon (+381 24 / 814 - 769, +381 63 / 115 - 09 - 59)E-mail (office@elkond.rs ili webshop@elkond.rs)Facebook (www.facebook.com/elkond.gorenje)
DaljeKako da potražim deo za moj aparat?
Sastavili smo Vam jedno kratko uputstvo sa ilustracijama o tome kako možete sami da potražite rezevni deo u fabričkim sastavnicama.1. Korak:Nakon uspešne registracije i prijave pojaviće Vam se dugme “Sastavnice” na sredini, na gornjem delu stranice pored traženog artikla, na kojoj god da ste stranici unutar našeg webshop-a. Kada kliknete na dugme "Sastavnice", otvoriće Vam se stranica gde trebate da unesete tačne podatke Vašeg aparata. Te podatke možete pronaći na farbičkoj nalepnici na Vašem aparatu. Napomena*: Da biste došli do tačne sastavnice za Vaš aparat, koja sadrži tačno te delove koje sadrži i Vaš aparat, bitno je da date podatke baš Vašeg aparata. Dešava se da se pod jednim modelom može naći 10-15 verzija (npr. servisni indeks) i da su rezevni delovi drugačiji iako je model isti.2. Korak: Kad unesete barem jedan podatak Vašeg aparata (najtačniji je broj artikla tj. Art.No.) pojaviće Vam se dostupni katalozi. 3. Korak: U slučaju da ostavite praznu “Index” rubriku možete pogledati dostupne indekse klikom na “Otvori” ili na broj artikla.4. Korak: Uz dati index stranica će Vam automatski prikazati traženu sastavnicu.Kod Gorenje aprata index se nalazi nakon broja artikla (Art.No.). Npr: 392188 / 06 5. Korak:U slučaju da nemamo sastavnicu za Vaš aparat, molimo Vas da proverite da li ste sve podatke uneli tačno i ako se uverite u to, pošaljite nam zahtev za sastavnicu, a mi ćemo se potruditi da u što kraćem roku (radnim danima 24H) potražimo sastavnicu i obavestimo Vas putem e-maila ili sms poruke, kako Vi odlučite.
DaljeOtvoreno radno mesto PRODAVAC
Otvoren je konkurs za radno mesto: PRODAVACMesto rada: SentaPotrebne kvalifikacije:Završena srednja školaVozačka dozvola B kategorije - aktivan vozač ( nije neophodno )Poznavanje srpskog i mađarskog jezikaPoznavanje rada na računaruProfil kandidata:Dobra organizaciona sposobnostRad u timuDobra komunikacijaSistematičnostPedantnostOdgovornostLojalnostOpis posla:Usluživanje stranakaPreuzimanje robe od dobavljačaDopunjivanje police sa robomPrijem reklamacije, otvaranje radnog nalogaPriprema paketa za slanjei rad sa kurirskim službamaŠta nudimo:Stalni radni odnosRedovna plataRad u prodavniciNedeljno 40 sati radaRadno odelo (HCCP standard)Profesionalna oprema potrebna za radPutne troškoveMogućnost za rad prekoradnog vremenaMogućnost za napredovanjeAko ste zainteresovani za radno mesto možete poslati CV (sa slikom) na mail: office@elkond.rs ili ga predati lično u prodavnici ELKOND u Senti (adresa: Grofa Lajoša Baćanjija 54) svakog radng dana od 7:30-15:30 časova ili subotom od 08-13.
DaljeSUPER BONUS POPUST
ŠTA JE TO "SUPER BONUS"? Prodavnica Elkond ceni svoje potrošače i ovim putem ih nagrađuje, naročito one koje kupuju u većim iznosima i količinama. Super bonus je izmišljen na osnovu KOLIČINSKOG POPUSTA, ali je ipak drugačiji. Dok kod količinskog popusta imate uslov da kupite veću količinu istog artikla da bi Vam se obračunao popust, kod SUPER BONUSA vam je uslov da vaša porudžbina pređe 12 000 RSD (računajući sa najnižim cenama iz ponude "količinski popust") i svi artikli iz ponude KOLIČINSKI POPUST će biti obračunati po najnižim cenama, bez obzira na količinu bilo kog jediničnog artikla koji ste naručili. To jest, imaćete uslov da kupite manje količine po najnižim cenama samo da vrednost korpe pređe 12 000 RSD. Primer 1:U ovom slučaju stranci je potrebna jedna skupa kada. Kao što merna linija pokozuje, da bi ostvarili bonus potrebno je još samo 2900 RSD staviti u korpu. Ovo je odlična prilika da se nabave neki delovi za manju cenu. Pošto su dodati delovi na količinskom pupustu i iznos korpe je prešao 12000 RSD, automatski se računa njihova najmanja cena tj. najveći moguć popust na te artikle. Primer 2:Ukoliko Vam je potrebno mnogo delova, ali u malim količinama, takođe možete iskoristiti SUPER BONUS popust.Zahvaljajući tome da je vrednost korpe prešlo 12000RSD svi delovi koji su na količinskom popustu automatski dobijaju najveći popust iako je poručena najmanja potrebna količina.Kako bi smo Vam olakšali računicu kod ikonice korpe, pored pretraživača, postavili smo merni kružić koji Vam svakom prilikom pokazuje stanje korpe. To jest u procentima vidite koliko Vam još fali za ostvarenje SUPER BONUSA. KO MOŽE DA UČESTVUJE U "SUPER BONUS" POPUSTU?Naravno da svi korisnici sajta, bez obzira da li kupujete kao GOST (jednokratni korisnik) ili kao registrovan korisnik. Kupci koji kupuju u maloprodajnom objekatu nemaju pravo na SUPER BONUS.KO MOŽE OSTVARITI "SUPER BONUS" POPUST?Svaki koristnik sajta, ko naruči artikle iz ponude KOLIČINSKI POPUST (nije potrebno da bude veća količina istog artikla, dovoljno je i jedan komad) i iznos porudžbine da pređe 12 000 RSD (računajući sa najnižim cenama iz ponude "količinski popust").ISPORUKA Da bi Vas što više nagradili, ukoliko ostvarite "SUPER BONUS" popust, dobijate GRATIS dostavu!Gratis ne važi u slučaju kupovine kućnih aparata!KADA POČINJE PRIMENA?SUPER BONUS počinje se primenjivati od dana: 11.11.2019 NAPOMENA:STR Elkond zadržava sva prava da izmeni uslove kupovine za ostvarivanje SUPER BONUS popusta. Može da počne kupovina!
DaljeBESPLATNA DOSTAVA
KO MOŽE DA DOBIJE BESPLATNU DOSTAVU?Besplatnu dostavu ostvaruje svaki kupac čija vrednost korpe pređe 6000 RSD računato sa najmanjim cenama tj. uračunato sa popustima.Besplatna dostava se ne odnosi na slučaje kupovine kućnih aparata i freona! U mogućnosti smo da preuzmemno troškove prilikom kupovine rezevnih delova, elektromaterijala i prateće opreme!Besplatna dostava se ne odnosi na slučaje kod povrata paketa, kad je potrebno drugi put poslati paket.U slučaju kad stranka odustaje od kupovine dela (povrat robe), novac koji se vraća će biti umanjen za sumu koju je STR Elkond platio za usluge kurirske službe.ISPORUKAPaket čija je vrednost preko 6000 RSD se šalje isključivo sa GLS kurirskom službom!Ukoliko kupac šalje kurirsku službu po paket nismo u mogućnosti da preuzmemo troškove dostave!KADA POČINJE PRIMENA?Besplatna dostava počinje da se primenjuje od 03.03.2020. 14 časova! NAPOMENA:STR Elkond zadržava sva prava da izmeni uslove za ostvarivanje besplatne dostave.
Dalje