Poslednje ažuriranje skladišta: 09. 12. 2024 15:52

P.A.S. 09. 12. 2024 15:52

OBRADA NARUDŽBE

Nakon potvrde, Vaša porudžbina ulazi u status obrade u kojoj se utvrđuje da li je traženi artikal dostupan i neoštećen u toku skladištenja. Nakon obrade porudžbine, naše kolege će Vas nazvati na telefon koji ste priložili uz narudžbu radi obaveštenja o statusu porudžbine.

 

ISPORUKA

Sva roba poručena do 13h biće otpremljena iz našeg magacina istog dana. Robu koju poručite nakon 13h pakujemo i šaljemo narednog dana. Subotom, nedeljom i praznicima porudžbine se primaju, ali se roba ne otprema. Kurirske službe preuzimaju pakete u našoj firmi isključivo radnim danima ( ponedeljak - petak ).

U slučaju da je roba poručena do 13h, ali zbog nekih nepredviđenih problema nismo u mogućnosti da Vam pošaljemo robu istog dana, bićete kontaktirani.

Kurirske službe sa kojima sarađujemo su GLS i DailyExpress.

Rok isporuke poručene robe je 24-48h, ali se vikendom ne vrši otpremanje niti dostavljanje. Subota se smatra vikendom!

Troškove poštarine plaća kupac kuriru po preuzimanju paketa po zvaničnom cenovniku:

GLS - OVDE možete pogledati zvanični cenovik.

DailyExpress - OVDE možete pogledati zvanični cenovik.

 

U slučaju da Vam roba ne bude isporučena u navedenom roku, možete nas kontaktirati na nekih od naših telefona ili putem e-mail adrese office@elkond.co.rs kako bismo problem što pre rešili.

 

REKLAMACIJA KOD OŠTEĆENJA POŠILJKE

U slučaju potrebe za reklamiranjem oštećene robe koja Vam je isporučena nekom od brzih pošti sa kojima sarađujemo - GLS ili DailyExpress, molimo Vas da obratite pažnju na sledeće:

Ukoliko je paket fizički oštećen, bilo bi najbolje da ga otvorite na licu mesta ispred kurira i uslikate ga da bismo imali dokaz o oštećenju. U slučaju da se kurir protivi navedenom, pozovite nas na neki od naših telefonskih brojeva, a mi ćemo odmah kontaktirati reklamaciju u centralama kurirskih službi.

Nakon što utvrdite da je roba oštećena, neophodno je da Vam kurir popuni Zapisnik o oštećenju robe, jer je zapisnik jedini validan dokument prema kome možemo da potražujemo refundiranje novca za oštećenu robu.

 

Sva roba koja izlazi iz našeg magacina je uredno i propisno spakovana u odgovarajuće pakete, a paketi su obeleženi odgovarajućim nalepnicama kako bi se sa paketima dalje, u centrima kurirskih službi, pravilno rukovodilo.

 

STUPANJE NA SNAGU, IZMENE

Verzija: 1.0

Ova pravila stupaju na snagu i važe od: 10.07.2019

  Zadržavamo pravo da ažuriramo ove uslove isporuke pošiljki i sav sadržaj koji se nalazi na sajtu u bilo koje vreme, bez najave unapred. Sve ove promene stupaju na snagu nakon što budu objavljene na sajt. Stoga Vas upozoravamo da proveravate ove opšte uslove za isporuku pošiljaka periodično, s obzirom na to da Vas obavezuje trenutna verzija. Ukoliko imamo Vašu e-mail adresu, poslaćemo Vam obaveštenje o svim promenama.

Ukoliko nastavite da koristite naš sajt nakon ovih izmena to će podrazumevati Vašu saglasnost sa izvršenim izmenama.